mandag den 11. marts 2013

Kaffe To Go

Denne termo kop har længe følt dig overset og forladt i mit køkkenskab. Ellers en dejlig julegave som manden min fik et år. Nu har den endelig fundet sin rette plads i livet. Jeg fandt nemlig ud af at der lige kunne være en Tassimo Latte Macchiato i den :) så nu har termo kruset og mig fundet det perfekte partnerskab. Tænk engang at kunne sidde i sin have og drikke en skummet varm og lækker To Go Latte - og så til kun 6kr koppen :)
Hei og bemærk lige vores Chrome fælge fra vores vogn ;)



3 kommentarer:

  1. Dejligt - ja nogen gange tager tingene bare lidt tid før de finder sin plads :-)
    God mandag :-)

    SvarSlet
  2. Åh ja, jeg fik det samme krus i julegave! Jeg bruger det slet ikke nok!

    SvarSlet
  3. Åh, det er jo genialt:-)
    Mikkelmanden min gav mig nemlig en sådanne kop for lang tid siden og jeg bruger den bare ikke nok. Men når solen og Junior kommer OG når vejret tillader traveture i solskin, så skal den da med på tur:-)

    SvarSlet