fredag den 8. marts 2013

Jeg syntes du skal "Lek mer" :)

Det er rigtig nok skrevet - for det er navnet på en hjemmeside Lekmer.dk
Jeg var så heldig at vinde et lille gavekort dertil og det fik mine øjne op for den helt fantastiske side! Havde godt set deres flotte logo et sted engang med havde aldrig fået kikket nærmere på det før nu.
Lekmer.dk tror jeg seriøst at du kan finde alt! - der er ting til den gravide - til den nyfødte - og børn helt op til 12+. Tøj, legetøj, alle de praktiske sager som vi forældre ønsker os - i form af køreposer, ting til barnevogn osv og virkelig osv. Og til rigtig gode priser og fragt. 
Jeg har valgt et par ting ud fra siden, som jeg syntes vil være gode gave ideer til den lille ny (man kan nok godt se på udvalget at jeg har en lille dreng). 
Siden er nem at betjene og er byggeet godt op med søgemaskiner der gør det nemt at finde tingen der holder sig inden for en bestemt pris - f.eks 1-100 kr eller søger ting efter alder på barnet, mærke eller anden kategori.
Bemærk også deres store udvalg af TILBUD .
I kan også holde jer opdateret på deres Facebook side det vil jeg i hvert tilfælde.
Kendte i godt siden i forvejen? eller er det bare mig der er langsom :)


1 kommentar:

  1. Ja jeg kender den godt :)
    Jeg har ikke handlet der fordi returvarer/reklamation skal sendes til Sverige og det gider jeg ikke :)

    SvarSlet