søndag den 10. marts 2013

Hygge hækle

Jeg hæklet når der lige er tid - hist og her. Lige nu er det i haven - med mindste manden i vores dejlige bexa kombivogn. Til jer der spørg så kan i læse mere om vognen HER
Mit hækle projektet er for tiden er et tæppe. Jeg havde planer om at lave et tæppe til mindste manden lige siden han var i maven, men det blev aldrig til noget, for jeg kunne ikke bestemme mig for hvilket mønster jeg skulle bruge. Men nu har jeg endelig fundet ud af det - det skal blive en stor hæklet stjerne. Han var nemlig stjernekikker da han blev født :) hvad er dit projekt for tiden?





7 kommentarer:

  1. Det bliver et flot tæppe :) jeg er selv igang med et par tæpper eller rettere 3...og så er jeg lige startet på et par grydelapper..

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt hyggeligt ud, og flot tæppe :)

    SvarSlet
  3. Sikke et fint tæppe, findes der en opskrift på det? Jeg er lige for tiden i gang med en hæklet bamse :)

    SvarSlet
  4. Og jeg har begivet mig udi en kurv med str 12 i pind og det nye stof garn

    SvarSlet
  5. Ihh, hvor bliver det fint! Er selv i gang med flere hækleprojekter: en bodystocking, et tæppe og rangler til den kommende Hr. Baby! Bliver forhåbentlig snart færdig med noget af det!

    SvarSlet
  6. Så fint et tæppe-Er det mon det fra Yarnfreak?!
    Jeg er igang med at hækle et halsrør. Havde en masse rester-så føles så skønt at få en god del brugt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej - det er en engelsk opskrift som jeg har oversat og forsøgt at få rigtig :)

      Slet