torsdag den 14. marts 2013

Hvor er foråret ?

Jeg kan næsten ikke tro det ... Jeg var så sikker på at foråret var kommer for at blive i denne uge. Så jeg tror bare at jeg beholder mine varme støvler på, mit lange uld halstørklæde og den længe jakke. Fordi jeg var så overmodig og var sikker på at foråret var kommet for at blive - så fjernede jeg to sække med blade fra haven, så vintergækkerne og min mynte kunne komme til - men nu går jeg og er bekymret for at de dør af kulde. - suk
Men jeg giver ikke op - jeg vil gøre hvad jeg kan for at lokke det gode forår frem het på bloggen. Giveaways, tegninger DIYs og hækle opskrifter vil jeg bruge i kampen :)

4 kommentarer:

  1. Ja, hvor bliver det dog af. Jeg vil have sol og pippende fugle, grønne træer og blødt og tørt græs. Kom så forår! Om ikke andet så glæder jeg mig over at det er længere lyst udenfor.

    SvarSlet
  2. Ihh det mindste - Så har du lækre støvler på fødderne mens du venter på foråret ;0)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Har hørt i TV at vi får snestorm på mandag. Det er bare IKKE i orden !!

    SvarSlet