fredag den 8. februar 2013

Kunne du tænke dig et tøjstempel?

Jeg tester for tiden et tøjstempel fra tøjstempel.dk
Det virker overraskende godt - så det bliver hermed min
Dåbs Gave ide nr 3#
Stemplet er nemt at bruge og det sætter et flot og tydeligt aftryk af det ønskede navn. Jeg valgte vores mellemnavn - så kan jeg nemlig også stemple mine egne ting ;)
Det er slet ikke til at stoppe igen, man får bare lyst til at stemple alt muligt :)
Lille manden har fået så meget dejlig tøj i gave - men han også en del lånt og det er rart at man nemt kan dele det op.
Men som gave ide eller til ens egne børn - så er det ikke til at undvære. Når de skal i dagpleje, børnehave, skole, fritids aktiviteter eller andet - for deres sager bliver blandet med alle de andres, hurtigere end du kan nå at sy navne lapper i....
Hei - og der er TILBUD på dem : Tilbud lige nu: 199,00 - normal 299,00
På deres hjemmeside kan i finde en lang liste over de butikker der sælger de fine navne stempler.
 tøjstempel.dk















2 kommentarer:

  1. Har du prøvet at vaske det? Hvordan ser det så ud? Jeg spørger fordi jeg har en dårlig erfaring med stempler efter vask.

    SvarSlet
  2. nujhhhhh, det godt nok smart!!!! Jeg er jo en af de heldige mødre udstyret med 2 drenge og dermed også ofte at finde med hele hovedet nede i "glemt tøj" kassen, det har ALDRIG været min yndlingsbeskæftigelse, men nødvendigt da der er grænser for mit tøj-budget ;o)
    Jeg vil fluks springe videre via dit link :o)

    Tak for god info!!!

    SvarSlet