tirsdag den 5. februar 2013

Giveaway :)

Så starter vi februars første giveaway :)
Du kan vinde alle tre seje figurer jeg omtalte i går - De er fra Johanne orkesteret - flagtromme og fløjte - designet af Medusa-Copenhagen - sponsoreret af rikkitikkishop.dk
Alt du skal gøre er at være fast læser på bloggen her og skrive en kommentar - vil jo gerne forkæle mine læsere :)
(Fast læser via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )
1 extra lod ved at dele eller omtale denne giveaway - på blog, facebook eller andet.
Brug en eller flere til gave eller behold dem alle selv :)
Deltag senest Mandag d. 11 feb - 20.00



56 kommentarer:

  1. Medusas univers... Jeg er helt pjattet med det. Må bare være med.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. de er bare skønne.gerne med:)

    SvarSlet
  3. Åh de er SÅ fine - jeg vil også gerne være med!

    Vh Jennifer (jvjensen89 (a) gmail.com)

    SvarSlet
  4. Følger dig jo allerede på bloglovin, så kravene er ikke så svære at opfylde :-)
    - Maria Møller

    SvarSlet
  5. Hejsa - dejligt med en give away - og ja vil meget gerne være med. Og de er så fine. Lige til at blive i godt humør af.

    God dag til dig.

    Kh Trine

    SvarSlet
  6. Jeg vil da rigtig gerne være med og snupper to lodder :-)

    SvarSlet
  7. Den vil jeg gerne være med på.
    Er fast læser :o)

    SvarSlet
  8. elsker elsker elsker medusa, det er så fint :) krydser alle fingre for at vinde fødselsdagsmændene når nu det slutter på min fødselsdag - det kunne da være lidt skægt ;)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  9. De er bare så søde.
    Jeg deltager meget gerne og er også med på 1 EKSTRA lod (har reklameret i min blogsidebar):-)
    Du har bare så mange lækre Give Aways :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare hyggelige det er først for kort tid siden at jeg har fået øjnene op for de dejlige udtryk og figurer

    SvarSlet
  11. Superfin give away! Min søn bliver 8 til april, og det kunne være så dejligt at sætte disse på bordet :-)
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  12. De er så skøre og fine på samme tid, så dem vil jeg rigtig gerne vinde :)
    Jeg deltager med et lod :)

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig allerede ;-D

    Jeg så første gang de super seje figurer i december måned og har været solgt lige siden. De må hellere end gerne bo hos mig ;-D

    SvarSlet
  14. Dem vil jeg gerne vinde :) Jeg snupper 1 lod.

    SvarSlet
  15. Hvor er de dog skønne! Jeg hapser 1 enkelt lod :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Hvor de fine! følger dig. :-)

    -Stinna Enghuus

    SvarSlet
  17. Hvor er de skønne, jeg er helt sikkert med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  18. Deltager,fast læser på bloglovin,delt på facebook,1 ekstra
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Håber da jeg vinder. De er så fede! Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  20. vild med dem, nupper 1 lod

    SvarSlet
  21. Hvor er de søde. Følger via bloglovin :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  22. Ih, de er bare SÅ søde. Vil gerne være med på 1 lod.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Århhh de er bare SÅ fine!!!!

    Dem vil jeg gerne vinde :D

    SvarSlet
  24. Jeg læser med via GFC

    Jeg snupper 1 lod

    svips@aaui.dk

    mvh. Mette

    SvarSlet
  25. Hvor er de skønne. De vil passe perfekt på min nye hylde :-)
    Kom frisk, kom hjem til mig :0)

    SvarSlet
  26. Hvor er de bare søde(:
    Deltager gerne med det ekstra lod. Der er linket fra min sidebar på bloggen.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde nogle fine soyalys(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/01/give-away-nr-25.html

    SvarSlet
  27. De er rigtig fine, vil gerne være med

    SvarSlet
  28. Det var da nogle fantastisk søde figurer--deltager med 2 lodder

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  29. De er lige til at blive glad af :-) 1 lod til mig
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  30. Jeg bliver simpelthen nødt til at deltage i denne giveaway, for de gutter er bare skønne.

    Jeg skriver mig for 1 lod.

    Glad hilsen
    Tina

    SvarSlet
  31. Jeg elsker bare de figurer :) jeg deltager med 1 lod (bloglovin)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  32. Hvor er de bare fine :o)

    De vil passe perfekt på fødselsdagsbordet til ungernes fødselsdag senere på måneden...

    Mvh
    Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  33. De er bare super fine :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Hvor er de søde :) Jeg følger på GFC. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  35. Uh, jeg har godt nok fødselsdag d. 10... Men mon ikek jeg har held il disse søde fyre dagen efter? Og så har vi heldigvis flere i huset der snart har fødselsdag, det kunne værre hyggeligt hvis dem her dukkede op og var med på bordet.
    Krydser fingre :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  36. Super...jeg er med. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  37. Sikke nogle sjove fyre, dem vil jeg da gerne prøve at få fingerne i :D

    /Jeanet - jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  38. Hvor er de søde - lige mig ! Jeg har smidt et link på bloggen
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Hvor er det bare en fin give away, du har.
    Jeg vil gerne deltage med et ekstra lod, da jeg har linket fra min sidebar.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 400kr(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  40. Sønnike og jeg deltager...de er så fine!!!

    SvarSlet
  41. Hvor er de bare fine :)

    SvarSlet
  42. Hvor er de fine og så har vi faktisk heller ikke noget flag til bordet. Disse er da et skønt og meget bedre alternativ :-)
    Jeg følger forresten nu spændt med på bloggen og deler giveawayen på bloggen :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  43. Elsker Medusas univers - så vil meget gerne deltage i denne give away. Har tilmeldt mig som fast læser nu, jeg kom tilfældigt forbi, men kan li' det jeg ser :)

    SvarSlet
  44. Næ, de er så søde....

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  45. Hvor er de skønne. De ville pynte på ethvert fødselsdagsbord og er meget velkomne til at pynte her i huset .... året rundt
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  46. Hvor er de fine.
    Vi har snart fødselsdage her i huset, så det vil være perfekt at vinde :)
    Følger via bloglovin + link på min blog = 2 lodder :)

    SvarSlet
  47. Jeg vil rigtig gerne deltage med to lodder:), Har delt på facebook:).Jeg synes at Medusa er fantastisk. Elsker deres skævhed og ynde som gør at jeg synes de er SÅ fine og elsker ALT hvad der differentiere sig ud fra mængden:). Det vil være en perfekt gave til min lille niece som netop skal døbes først i marts :).rigtig go weekend:)

    SvarSlet
  48. jeg vil rigtig gerne deltage om de fine figurer med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  49. Følger på bloglovin :)

    SvarSlet
  50. wauw de er da bare for skønne og jeg vil sååå gerne være den heldige vinder

    jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  51. Kan jeg nå det. Vil meget gerne deltage og snupper et ekstra lod i farten.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  52. de er meget søde og jeg vil gerne vinde. jeg deltager med to lodder

    SvarSlet
  53. Deltager gerne med et lod, louise/ Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet