torsdag den 7. februar 2013

Er du klar til fastelavn?

Er du klar til fastelavn?
jeg slipper nemt om ved det i år da lillemanden i julegave fik et tigerdyr sæt - og hvis skal være helt ærlige, så er han også så lille at han er stille og rolig ligeglad :)

Men jeg vil lige dele de omtalte opskrifter med jer på nemme og lækre fastelavnsboller.
Fastelavnsboller med Kransekage
Kokos Fastelavnsboller med hindbaerskum

og jeg topper lige den gode smag med en kop varm marabou kakao til min tassimo maskine :P
Det var nok den kapsel jeg så mest frem til at prøve efter jeg vandt maskinen. Og den har ikke skuffet mig :)
Rund og cremet smag - ikke så underligt at det er en bestseller på tassimo.dk
Find kapslerne i din dagligvare biks - på Tassimos egen hjemmeside eller på kaffekapslen.dk








0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar