tirsdag den 29. januar 2013

Tegning og mødregruppe

Så kom dagen hvor lillemanden og mig skulle i mødregruppe for første gang. Fire søde kvinder og deres fire herlige babyer :)
Vi ved ikke hvor den sidste deltaget blev af..
Men ihh hvor var det hyggeligt og tror at vi nok skal få rigtig meget glæde af hinanden. Som i nok har gættet er det også mødregruppen og dagen med dem, som har lagt inspiration til denne tirsdags tegning :)
Der var flere der havde de fine dragter med bjørne øre - så jeg syntes det passede godt med en bjørne mødre gruppe ;)
Nogle af jer der har gode eller dårlige erfaringer med mødre grupper?


8 kommentarer:

  1. Jeg har både dårlige og gode erfaringer. MG med min søn var elendig - vi var 5, de 4 andre kendte alle hinanden og talte over hovedet på mig. Jeg var med en gang så gad jeg ikke mere.
    Denne gang har jeg været rigtig heldig - vi er 7(!) og svinger rigtig godt sammen alle sammen :) Der er flere af dem som jeg håber jeg kan holde kontakten med efter vi alle starter på job :)

    SvarSlet
  2. Jeg har kun gode erfaringer. Vi har haft det fantastisk og der kunne snakkes om alt - også det vi normalt ikke lige nævner. Vi ses stadig efter 4 år og fortsætter forhåbentligt lang tid endnu.

    SvarSlet
  3. Jeg har bestemt også kun gode erfaringer. Har deltaget ved hvert barn, så 3 stk er det blevet til. Dejlig tegning, håber at du blir glad for din og at I kan være ærlige og bruge hinanden.

    SvarSlet
  4. Har kun gode erfaringer ang. mødregruppe. Vi var en blandet folk på 5, hvor 2 var flergangsfødende, og 3 førstegangs. Det vat super dejligt at kunne trække på hinandens erfaringer, og jeg skal helt klart i mødregruppe igen når nr. 2 ankommer om nogle måneder!
    Held og lykke med din mødregruppe!!

    SvarSlet
  5. Jeg har kun gode erfaringer med mødregrupper.

    I sær den jeg er i nu med nr. 2 - det er en præmaturmødregruppe - og den er simpelthen fuldstændig fantastisk <3

    SvarSlet
  6. Iiiiih, jeg vil elske at have en som dig i min mødregruppe! En jeg kunne hækle og være kreativ sammen med!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ej hvor er du bare sød :)

      Slet
  7. Og ikke mindst én, der laver nogle rigtig fine tegninger!!! :D

    SvarSlet