tirsdag den 22. januar 2013

Ny Digital Børnebog ❤

Jeg er glad og stolt over at kunne vise jer denne nye E-børnebog!
'Den lille krokodille der fik tandpine.'
Den er skrevet og illustreret af manden min (Sten Platz) og vores lille familie herhjemme på 3 er glade over nu at kunne løfte sløret og dele bogen med jer alle og jeres familier 

Bogen koster kun en flad 20'er - så jeg håber at rigtig mange af jer har lyst til at købe den - så I kan lade mig vide hvad I og jeres kære syntes om den.
Bogen er til salg HER på Saxo.com
Den kan hentes ned til en tablet, iPad, iPhone eller familiens computer. (E-bog, PDF)

Det er en sød lille historie som handler om den lille krokodille, der får tandpine og derfor får brug for hjælp og gode råd fra junglens mange sjove dyr - som f.eks. den slikspisende elefant og gorillaen med det charmerende smil. En lille fortælling om tandhygiejne, som egner sig godt til oplæsning for de små, når tænderne skal børstes. Bogen har en god og overkommelig længde på 12 flotte og farverige sider.

Glæder mig til at meget til at høre hvad I syntes om bogen 
I kan smide en kommentar herunder eller give stjerner inde på Saxo.com :)


Den lille krokodille - har også en Facebook Side
Den må I meget gerne kikke forbi og støtte med et like :)





4 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne tegninger :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fantastisk bog, også til en sølle 20'er!

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle flotte tegninger :-)

    SvarSlet
  4. Har fluks købt bogen, glæder mig til at vise den til min datter når hun kommer hjem, og mon ikke storebror ikke også kan læse den selv?

    SvarSlet