søndag den 6. januar 2013

Navne bånd til hæklerier

Jeg er en af de mange her i blogland der har fået lov til at anmelde de fine navnebånd fra ikastetiket.dk. Det gør jeg med glæde da jeg allerede benytter deres navnebånd.
De har sendt mig 100 flotte navnebånd med bloggens navn som jeg selv har valgt farve og stil på og jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet. Sådanne navnebånd er uundværlige for den kreative som selv syr, hækler, strikker og producere alt lige fra hjemmelavet legetøj, bamser og børnetøj. Det er rart at kunne sætte sit lille "stempel" på gaven man giver. Jeg har selv haft meget glæde ved at sætte de små navnebånd på en masse forskellige hæklede gaver. Enten som en lille sideflap eller helt fladt langs tøjdyret. De kan også bruges som hele strimler - i form af sløjfer eller snor til ophæng af påskeæg og meget andet.

Det sværeste punkt i bestigningen af navnebåndende - er at vælge farver og stil :) der er så mange fine muligheder - men heldigvis syntes jeg at prisen derinde de er mere end rimelig og så kan man jo bestille lidt forskellige bånd ;)
Rent praktisk er det nemlig brugervenligt og nemt og når du er igang med bestillingen, kan du hele tiden se et eksempel på det færdige bånd. Det giver dig et godt indtryk af det produkt du er ved at designe og man kan hurtigt se om de ønskede valg af farver på bånd og tekst - passer sammen.
Når du har bestilt dine navnebånd, skal du bare vente spændt og kikke efter postbudet. Kort tid efter bestilling kommer der en lille kuvert med dine nye navne bånd - i lange strimler.
Inde på Ikast etikettes hjemmeside kan du finde mange andre produkter. Strygemærker - til glæde for de mange børnefamilier med huer, vanter, trøjer og jakker over det hele i børnehaver, dagplejer og div. institutioner. Ellers kan igen bruges til den der designer og syr tøj.
En spændende ting de også har, er armbånd. Når vi næste gang skal på familie tur ar vi tænkt os at bestille sådan nogen - er sikker på at børnene vil syntes det er rigtig sjovt.
Men kik forbi deres side   - klistermærker, labels, id kort og meget andet.
En varm anbefaling skal lyde her fra Creatie Tail.








0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar