onsdag den 23. januar 2013

Krokodille GIVEAWAY!

For at fejre med jer at min mands E-børnebog nu kan købes på saxo.com 
'Den lille krokodille der fik tandpine.'
Holder jeg en GIVEAWAY konkurence her på bloggen :)

 Du kan vinde et stk A4 plakat 'krokodille' fra min Danmark serie (uden ramme).
Alt du skal gøre er at LIKE 
 Den Lille Krokodilles Facebook side og skrive en kommentar til dette indlæg.
jeg finder en vinder om en uge. d. 29 januar. 
( hvis du ikke ønsker at like - må man også gerne deltage, hvis man deler denne giveaway på sin blog )

Tak til alle jer der allerede har skrevet og fortalt mig - hvad i syntes om bogen, det sætter vi stor pris på :)





28 kommentarer:

  1. Den vil jeg rigtig gerne vinde!
    Den vil passe perfekt ind på min søns værelse :)
    Jeg har liket inde på facebook
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn tegning!!
    Hvis jeg vinder (krydser fingre!), vil jeg være så egoistisk at hænge den i stuen, i stedet for på sønnens værelse!
    Har liket på facebook - Glæder mig til der kommer flere bøger!!!

    SvarSlet
  3. Så er der liket på facebook - glæder mig til at følge den lille krokodille :-) Super flot plakat, som min søn skal have hængende over sin seng hvis jeg vinder :-)

    SvarSlet
  4. Den lille søde krokodille vil jeg vel nok gerne vinde, kender en lille gut der kan få den i fødselsdagsgave:)
    Der er like på facebook

    SvarSlet
  5. ÅÅhh den er bare sød, den ville jeg også gerne vinde :o) har liket på facebook.

    SvarSlet
  6. Både bogen og plakaten er bare så fine og søde. Jeg har skyndt mig ind og like og håber nu at få en fin plakat til børneværelset.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  7. Jeg ville så gerne vinde, har liket :-)

    SvarSlet
  8. Krydser SÅ meget fingre. Den er super fin, og der mangler lidt spræl på tøsens værelse
    "Liker" på FB
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  9. Wupti, den er jeg med på (linker via min blog) :-)
    Du er sørme god til at tegne. Det er så crazy - gid det var mig.

    SvarSlet
  10. Har lige købt bogen og læst den for rødderne inden de blev puttet i seng. Den fangede især min datter på 4½. Jeg viste hende plakaten o den vil hun rigtig gerne vinde, så håber vi er heldige.

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Ihhh hvor er den fin <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  12. LIKER søøøøød dille. <3

    SvarSlet
  13. Så fin, den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  14. I like it a lot:-)
    Og billederne er så dejlige.
    Passe super til junior:-)

    SvarSlet
  15. Sikke en fin plakat. Den ville yngste elske :)

    SvarSlet
  16. Skøn plakat. Deler på min blog.

    mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. delt på blog :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  18. Liker nu fb-siden. Den vil pynte rigtig fint på Bjarke Nanu og Laura Celianes værelse :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  19. så fin en tegning.....håber på mit held

    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  20. Flot plakat, krydser fingre :-)

    SvarSlet
  21. Uh den vil vi gerne vinde! Måske har du lyst til at deltage i min give away. Kh Dorthe

    SvarSlet
  22. Hvor er den sød....krydser fingre for at jeg bliver den heldige. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  23. SKØN tegning :) Jeg håber jeg bliver den heldige.. Den er linket på FB :)

    Ursula_mini@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Uh den vil jeg gerne vinde til Lulles værelse :)

    SvarSlet
  25. Du er bare så vildt vildt dygtig (og det samme er din mand!), og hvor håber jeg bare på at vinde!:)

    SvarSlet
  26. so cute!

    FB: Jc Loh
    Email: yumihamano@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hej det ville da være rart med endnu en krokodille og bogen er også skøn at læse og kan godt lide at det er fuglen der hjælper ligesom i den virkelige verden

    SvarSlet