fredag den 18. januar 2013

Kampen om lammeskindet...

Vi slås kærligt om det dejlige lammeskind herhjemme - disse kølige janaur dage. Hvis det skal være helt rigtigt, så var skindet jo til lillemanden... I ved man ser alle de romantiske billeder på nettet af lækre babyer der posere flot som små lyserøde marcipan grise på de hvide skind.
Virkeligheden herhjemme er nu en lidt anden. Lille V bruger skindet, men han har altså stadig sin bodystocking på :)
Det ser ud som om at det er rart for ham at ligge på i hans vågentid - røre ved og nuldre med hænder og de små tæer.
Men som i nok kan gætte ud fra første linje - så syntes mor her altså også vældig godt om lammeskindet. For tiden ligger det i min kontorstol og hygger om mig når jeg blogger.

Hvis vi ikke allerede ejede et sådan skind - ville jeg have haft det som et af vores barnedåbs ønsker.
Men nu kommer det med til Februar (når jeg holder barnedåbs tema på bloggen) og vil blive nævnt, som en god ide til gave.
Vores skind er fra Jysk sengetøj - var helt i tvivl i starten om vi skulle have et sort eller hvidt. Vi tog det traditionelle :)
Har i også et derhjemme? Ville i have valgt det i sort?
HER er et direkte link til skindet hvis i selv er interesserede i et.
God dag til jer






1 kommentar:

  1. Har også et i hvid og elsker det simpelthen. Har for nylig også købt et rensdyr skind. Bare for syns skyld, for det er ikke blødt som lammet :)

    SvarSlet