mandag den 21. januar 2013

Jeg gemmer mig i neon trekanter..

Når man har en lille dreng på 8 uger, er søvnen en ven man savner at se i længere tid af gangen :) Så når der endelig er mulighed for en lur er det vigtigt med et godt soveværelses miljø. Roligt køligt - gode dyner og ikke mindst indbydende sengetøj. Jeg gemmer mig lige nu væk neon bølgerne af farvestrålende og glade trekanter - et smukt sæt fra Rikki Tikki og som lyser op med glad stemning. Det er mit favorit sæt for tiden og jeg er specielt også glad for når et sengesæt har åbning med lynlås - så jeg er lige så stille igang med at udskifte sengetøjet herhjemme så vi KUN har det med lynlås. For det altså bare nemmere.
Vil også lige dele med jer at sættet altså er på tilbud!
Før 299 og nu kun 99 kr
Fin det herunder
rikkitikkishop.dk/just__seng__triangles_neon
HUSK også at deltage i Rikki TikkI konkurrencen - den her de på deres blogog du kan vinde for 2000kr
Se den herunder
rikki-tikki-vind-2000-kr
Jeg ville vælge
http://www.rikkitikkishop.dk/kay_bojesen_abe___20_cm-p-2268.html

7 kommentarer:

  1. Det er virkelig også flot. Elsker grafiske mpnster som inkuderer neonfarver :-) Tak for tippet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja neon er fedt - specielt på såden en stor flade som et sæt sengetøj.

      Slet
  2. Det er bare om at udnytte tiden til en lur med en lille en i huset. Og hvor er det flot det sengetøj...må vidst lige ind og kigge lidt nærmere på det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må tage det søvn man kan få hist og her :)

      Slet
  3. Skønt, så er der også lige bestilt to sæt herhjem til :) Tak fordi du delte tilbuddet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme da :) vi må få spredt neon glæden ;)

      Slet
  4. Jeg elsker Anne Nowaks prints og har både dette og fluff neon. Blir helt glad indeni når jeg kigger på de skønne farver :-)

    SvarSlet