søndag den 20. januar 2013

Jeg er den lykkelige ejer af...

Jeg er den lykkelige ejer af....denne nye Tassimo T55 Styline kaffemaskine!
I december var jeg så heldig at vinde sådan en lækker maskine - nu er den ankommet og vi er allerede rigtig gode venner :)
Vi er ikke de store "normal sort kaffe drikkere" herhjemme - og så vil de fleste måske tænke at sådan en maskine ikke er noget for os - men det kan jeg hilse og sige at den helt klart er!
Med sine over 30 forskellige smage tror jeg ikke vi kommer til at kede os.

Mine forældre har en af de tidlige og noget simple kaffe kapsel maskiner der kom på markedet - hvor man selv skal prøve at vurdere hvor meget vand der skal i. Tassimo T55 slår den på alle måder.
Den har et fuldautomatisk system med sådan en Intelligent stregkode funktion. Blot ét tryk, så klarer maskinen resten!
Jeg må sige at jeg syntes det er rart at jeg nu kan byde mine gæster på en så dejlig og cafe agtig varm drik - og alle i selskabet har mulighed for at vælge noget forskelligt. Tror min lille stempelkande kommer til at føle sig lidt overset :)

Jeg vil gøre hvad jeg kan for ar teste en masse forskellige kapsler, smage, opskrifter og oplevelser og dele dem med jer. Læs mere om Tassimo T55 på www.tassimo.dk
og her er et sted du kan købe kapslerne til gode priser er på KaffeKapslen.dk
så hæng på :)





2 kommentarer:

  1. Tak for tippet :-) jeg var også heldig at vinde en i december, men den blev desværre væk hos post dk, så jeg skulle meget gerne modtage den i næste uge. Glæder mig meget til at smage den gode kaffe og alt det andet sjove den kan lave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min blev også væk i posten... Pinligt post Danmark pinligt!

      Slet