lørdag den 12. januar 2013

Navne Plakater

Jeg tegner og designer personlige navneplakater.

Brug den til gave til:

Barnedåb, navngivning, barsels besøg, til fødselsdage eller bare fordi der er en der fortjer det :)
(Kan også laves uden fødsels info)

Pris: A4 plakat 200kr 
+ 30 kr transport
I Alt 230 kr


Pris: A3 plakat 250kr 
+ 40 kr transport
I Alt 290 kr


Pris: A2 plakat 300kr 
+ 40 kr transport 
I Alt 340 kr


Her under kan I se et par eksempler på mine navne plakater. 
Leveres med fødsels info + stort primært forbogstav.
Vælg selv farve - se skema A - I herunder.

Standard plakat er med 3 små fugle - kik på plakaterne nedenfor, for at vælge et andet dyr. 

(andre dyr kan laves efter aftale) 
Jeg designer dem og får dem printet på et trykkeri på god kvalitets papir. 

Ønsker du at bestille - sender du en mail med emnet
"bestilling af Navne Plakat" til creativetail@gmail.com 

Jeg sender herefter et lille billede af den færdige plakat - I godkender - overfører penge og så snart jeg kan se pengene på min konto, bliver plakaten sendet til trykkeriet.
Nu er det også muligt at købe plakat via Mobile Pay - nemt og hurtigt.













6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!!!! Der er rabat hvis man bestiller inden 1. februar, ikke? (For der står 1. jan i din post... jeg blev lidt forvirret) ;)
    Jeg tror jeg skal have 2, nu hvor de er sat ned :D
    Sender lige en mail når jeg har bestemt farverne osv. :)

    Mvh
    Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Sara! jo det er rettet nu - der skulle stå 1. februar ;) og du sender mig bare en mail

      Slet
  2. Årrrh hvor er de lækre!

    SvarSlet
  3. Hvor er de altså bare fine - sender lige en mail med bestilling..

    SvarSlet
  4. Kan du nå at lave en med Anna?

    SvarSlet
    Svar
    1. send mig en mail med alt info - farve, og dyr så ser vi på det :)

      Slet