torsdag den 10. januar 2013

En dejlig pyjamas

Min nye pyjamas bliver virkelig brugt flittigt. Specielt bukserne - for når man skal op og amme eller pusle om natten og man er lidt kuldskær som mig, så er det nu rart med lidt extra tøj på kroppen. Trøjen havner nemlig ofte i vasketøjskurvet pga mælk. Det er et rigtig blødt, let og behageligt sæt som jeg specielt satte pris på de første uger efter fødselen - hvor det kan være svært at finde sig til rette. Pyjamas sættet er ikke foret og er tyndt i stoffet - så man fint kan sove i det - jeg vil nu mest foreslå sættet til tidligt efterår, sommer og forår.
Jeg har været så heldig at få lov at teste denne dejlige pyjamas som er fra mamalicious.dk
MIRANDA S/S FEED ME PYJAMAS hedder den og man kan også få den i sort.
Jeg syntes at mamalicious.dk har rigtig mange lækre ting - blandt andet et stort moderigtigt udvalg af tøj til gravide. Mange forskellige stilarter hvor fællesnævneren er at de er designet til den gravide krop eller praktisk til den ammende.





1 kommentar:

  1. - og den ser heller ikke ud til at 'skille på midten', hvilket er mit største py-problem for tiden... ;)

    SvarSlet