torsdag den 31. januar 2013

Caramel? jo tak

Carte Noire Latte Macchiato Caramel .... sikke et navn.
En dejlig kapsel kop kaffe som jeg for tiden propper i min Tassimo maskine som jeg vandt i december :)

Jeg har nok at se til for tiden - med en lille dreng på små 10 uger, der ofte ligger i favnen når mor her skal blogge.
Lillemanden og mig kan stå her i vinduet og kikke ned på en dejlig lun og hyggelig Cafe, men en dag som denne hvor vi begge er små snottede (efter en lang trilletur i går) - er det dejligt selv at kunne lege cafe herhjemme.
Som de fleste af jer ved - så tager jeg det som min personlige og vigtige opgave at afprøve så mange af de spændende kapsler derude :)

Latte Caremel - har vi lige forkortet den til. Normalt bruger jeg sukker i min kaffe og i min Latte - men det behøves ikke i denne lækkre tre lags latte med mælk, kaffe og dejligt skum på toppen - for den er sødet med karamelsmag!

Find kapslerne i din dagligvare biks - på Tassimos egen hjemmeside eller på kaffekapslen.dk





1 kommentar:


  1. Now you have to know how you can make your limited edition t shirts,banner, egne,USB stick, logo etc better,so that you can learn what makes design, and how you can make your design better. visit us: Design dine egne plakatter

    SvarSlet