torsdag den 24. januar 2013

Cappuccino Darling

Som nævnt i DETTE tidligere indlæg vandt jeg en Tassimo T55 Styline kaffemaskine i julen.
Nu er jeg så kommet godt igang med at teste de forskellige lækre drikke.
Idag er det tassimo cappuccino som skal afprøves.
Jeg har længe været fan af cappuccino - specielt det cremede skum. Det er derfor med stor glæde at jeg kan sige at maskinen laver en tip top og godt skummede cappuccino!
Her i min barsel er det virkelig lykken at kunne lave sådan en nem og hurtig kop - MMMmmm.


I kan selv finde kapsler i de fleste dagligvare butikker - men jeg foretrækker nu at bestille dem på nettet.
kaffekapslen.dk har de fine pakke tilbud - så man får lidt mere for pengene.
Besøg også tassimos egen hjemmeside hvor man kan se deres mange maskiner og alle de smags varianter der findes.
Jeg vender tilbage med flere kapsel tests :)




1 kommentar: