fredag den 25. januar 2013

Svigermor og Bjørn Wiinblad

Vi kan ikke alle være heldige, men det er jeg på alle måder når det kommer til min svigermor :)

Se lige alle de her smukke bjørn wiinblad platter hun har fundet! Jeg må få de platter som jeg vil eje. Som jeg har snakket med hende om - så vil de være flotte at servere sushi på. Jeg kan nu også forestille mig dermed et flot stykke kage :)
Kan ikke finde ud af om jeg helst kan lide de sorte eller de røde..... Bum bum - vælger måske nogle af dem hvor der er flest forskellige.
Hvordan har du det med svigermor - hvis man må spørge?
Husk at deltage i min giveaway om en plakat fra min Danmarks serie - deltag HER
Og husk også jeg her i januar har super tilbud på mine navne plakater læs mere HER


8 kommentarer:

  1. Åhr en skøn samling, ja jeg ville også have svært ved at vælge. Har selv én sort, men de røde er da også pæne :) Min blå vase er skøn, men der findes vist ikke blå platter(?)
    Jeg har det mest fantastiske forhold til min svigermor, har jo også prøvet det modsatte så værdsætter svigermor meget højt. Hun vil give sin bare rø. væk til min fordel. Hun elsker at jeg værdsætter gammelt ragelse (som hun siger) og gemmer også til mig.
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Sådan en svigermor har jeg også. Hun har også et helt år med platter som jeg måtte få, men hun trak i land da jeg sagde jeg ville male lidt på dem :)

    SvarSlet
  3. Ja sådanne svigermødre hænger ikke på træerne, vi må være glade for dem vi har fået de gør livet så meget lettere!!!

    SvarSlet
  4. fin samling :)

    hmmm jeg har det sådan ok med min svigermor, men veninder bliver vi ikke :)

    SvarSlet
  5. Jeg havde dem i sort da jeg var ung og har da stadig de platter, men er gemt i garagen

    Jeg har et super godt forhold til min svigermor og endda også stadig til min eks svigermor -begge to er dejlige damer på de 83 år

    SvarSlet
  6. Jeg holder mest af de sorte. Min mor havde dem hængende på væggen. Der var 1 for hver måned/stjernetegn. Jeg tror forresten hun har dem endnu - mon ikke jeg skal hjem og kigge i hendes gemmer ?

    SvarSlet
  7. Hvor er du heldig, at have sådan en gavmild svigermor. Jeg har ingen svigermor, min min forhenværende, som døde for mange år siden, var en fantastisk en af slagsen. jeg har selv en enkelt sort "september" tror jeg, så jeg ville vælge sort. Men måske kunne du blande lidt? :o)

    SvarSlet
  8. Min mor har dem alle liggende i sort og jeg har bedt om at få maj, august og december platterne, da det er de måneder vi 4 herhjemme er født i...

    I sær december platten er fantastisk synes jeg. Min lille søn kom til verden 2 mdr. for tidligt i december 2011. Blev meget syg og var ved at dø fra os flere gange... Han blev af lægerne "døbt" Mirakel Mikkel.... Og kig så lige bag på "hans" platte - december platten :) Der står nemlig "Mirakel" :)

    SvarSlet