torsdag den 17. januar 2013

At blive glad for 24 paprør :)

Tænk at der ikke skal mere til :)
Men jeg blev så glad da postmanden idag slæbte sig herop på 2. sal med min store pakke - fyldt med paprør :)
24 stk med låg til - syntes de er så festlige på en måde. Det ligner mest af alt en stor bikube der er flyttet ind.
De skal bruges til mine plakater - det er dejligt at så mange af jer, benytter sig af min Januar tilbud på 50% rabat af mine navneplakater.
I kan stadig nå at bestille - følg linket herunder for at læse mere.
http://creativetail.blogspot.dk/2013/01/januar-tilbud-mine-navne-plakater.html?m=1
God dag til jer alle.


4 kommentarer:

  1. Må man spørge, hvor du har købt rørene henne? er nemlig selv ved at lede efter nogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må du det :)
      www.lomax.dk

      Slet
  2. Hold da op sikke mange paprør du har købt. Men jeg tænker om ikke du kan henvende dig i den lokale badminitonklub, så kan du få dem gratis!!! Der vil selvfølgelig være noget papir udenom med skrift og billeder, men det er lige til at tage af.

    SvarSlet
    Svar
    1. ej - sikke en fin ide!

      Slet