torsdag den 13. december 2012

Vinderen af raketten...


Tillykkeee!!!
Stor tak til  drengeting.dk som har givet mig lov til at give en lækker raket til en af mine læsere :)

Hvis du ikke er den heldige - så kik forbi deres webshop - der er altså så mange fine ting og til rigtig flotte priser - og et hvert hjem skal da bare have sådan en raket hva!

nå men der er altså en heldig dame - det er:

 
og  hun har også en fin blog du kan besøge stjernefroe.blogspot.dk/

send mig en mail med din og adresse asap - så sender jeg dig den fine raket :) 

4 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er jeg heldig. Den er bare så fin. Jeg har sendt dig en email med min adresse. Glæder mig til at modtage den. Jeg tror min søn bliver glad for den :-)

    SvarSlet
  2. Li en fin ting til min søn men jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside, ved du om man kan købe den hos dem? Og tillykke til Christina :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I kan desværre ikke købe dem her - men det kan i på Drengeting.dk
      Og der er super betjening og hurtig levering :)

      Slet
  3. Hej Margit
    Raketterne har været så populære at de desværre er nået at blive udsolgt her i december. Vi tager flere hjem til foråret, men jeg håber at du imellemtiden kan bruge et af de andre fine produkter vi har i butikken.

    Stort tillykke til Christina! - og GLÆDELIG JUL til jer alle!

    SvarSlet