fredag den 9. november 2012

Laver en hæklet barnevognskæde

Jeg er igang med at hækle en barnevognskæde af bomulds garn. Lige nu er der kun en halv færdig krokodille og et par mellembolde - regner med ar der skal være to dyr mere. En abe måske..?
Når man hækler sådan en kæde med dyr til barnevognen, går det op for en hvor små de bamser skal være - De skal virkelig være vildt små..
Jeg kan nok bedre lide at hækle ting og sager der er bare lidt større. Det kan nemlig godt blive lidt gnidret :)
Men nu må vi se hvordan det bliver.
Nogle friske bud på hvilke dyr der kunne holde krokodillen med selskab?
PS. i kan stadig nå at deltage i min roommate giveaway om lækkert sengetøj - Deltag HER - finder en vinder i morgen kl 13:00





5 kommentarer:

  1. Hvor ser den bare sød ud :)
    Du kunne holde dig til savannedyr og hækle en giraf og måske en flodhest/løve/tiger/zebra? :D
    God fornøjelse med dit videre arbejde.

    SvarSlet
  2. Hvad med en slange og en papegøje? ;)

    Den ser smadder flot ud! ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin... Det ville være fint med et næsehorn og en løve sammen med.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  4. Den ser ud til at blive fin. Hvad med en blæksprutte og en skildpadde?
    Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  5. Hvad med en elefant :)
    De små dyr kan være ret besværlige at sidde med, men jeg synes altid de bliver rigtig søde til sidst. Så glemmer man næsten hvor trælse de var ;)

    SvarSlet