lørdag den 3. november 2012

Konkurrence - Roommate

Ny konkurrence for alle mine faste læsere!
Roommate.dk - en online butik med herlige sager til børneværelset - har været så søde at give mig lov til at udlodde et af deres lækre sengesæt fra serien 
Forest & Friends.

For at deltage skal du:

1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimun krav)

Ekstra vinderchancer:
1 lod = LIKE  roommate.dk på facebook HER
5 lodder = + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.

Du kan derfor optjene 7 lodder iAlt - held og lykke :)


Konkurrencen slutter lørdag d. 10 november kl 12:00.

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. *Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )













89 kommentarer:

  1. Vil gerne være med på 1 lod.... uha ville gerne vinde et drenge sæt. arnenstrom@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gjerne være med å prøve å vinne!
    Butikken har mye spennende og flott til barn!
    Ett lodd som følger av bloggen og ett lodd for å følge på Facebook.

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt sengetøjet. jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    Hilsen Joan M

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de bare fine! Det lilla/røde vil være så fint på min datters værelse! Jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  5. sikke en fin julegave det ville være, er med på 7 lodder:)

    SvarSlet
  6. 7 lodder - deres sengesæt er så fine! linker fra denne blog: http://bullermusen.blogspot.dk/

    deltag gerne i min egen give away her http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Flotte flotte farver. Jeg vil gerne være med på 6 lodder på sættet i drengefarver :-)

    SvarSlet
  8. Smukke! Jeg deler på FB og liker nu Roommates fb-side :)
    Så 7 lodder til mig.

    Hav en dejlig weekend!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Wauu, jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  10. Ihhhhh hvor lækkert!!! Jeg følger dig allerede her - men nu også via Bloglovin' og har også smidt et like der <3 Følger også Roommate på FB - og har delt din side/konkurrencen blandt alle mine venner på FB. Så jeg deltager med 7 lækre lodder :D Krydser SÅ meget for at vinderloddet er imellem <3 <3 <3

    GOd weekend.

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  11. De er bare SÅ fine! Vi er vilde med Roommates designs herhjemme :) Begge drenge ville blive glade for sådan et sæt:) Jeg liker Roommate på FB og har også delt deres side på min væg :)
    :)

    Jeg er fast læser via google og via bloglovin - er vild med dine kreative påfund! SÅ inspirerende!

    Tror det blev til 7 lodder :)

    Rigtig god weekend til dig :)

    Mvh.

    Annesofie Kjeller Larsen

    SvarSlet
    Svar
    1. hov- glemte mail :) ( fiekjeller@hotmail.com )

      Slet
  12. Virkelig lækkert sengetøj til de små..Jeg er med på roommate på face, og på bloggen her..Jeg deler de flotte sæt med vennerne på facebook, så mon ikke jeg nåede op på 7 lodder..;-)
    Vil meget gerne ønske til drenge Junior.

    Mvh.
    Birdie// Birthe Rostgaard Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  13. Vil gerne deltage med 2 lodder.. har længe ønsket mig det lyserøde i junior..det er SÅ fint! :)

    SvarSlet
  14. I want to try with 2 lodder, please:) Follow your wonderful blog via GFC as Anna Moss and Liked Roommate facebook page as Anna Moses.

    SvarSlet
  15. Deltager med 7 lodder :)
    Jeg ville elske drengesættet i junior str :D

    Min mail er: cwjcwj1@gmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg har bare drømt om det sengetøj sååå længe. 6 lodder til mig tak. :-)

    SvarSlet
  18. Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd ;)

    SvarSlet
  19. Hold da op en lækker give away(:
    Jeg deltager gerne med 7 lodder.
    Der er linket fra min sidebar.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Sikke noget flot sengetøj.
    Jeg deltager med 7 lodder.
    Jeg har linket i siden af min blog.

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Det er godt nok fint, det lilla og røde sengetøj.
    Jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  22. Jeg hapser helt sikkert hele 5 lodder:-)

    SvarSlet
  23. Jeg snupper 1 lod og er nu en meget glad fast læser. Sikke en dejlig blog du har! Vil gerne vinde sengetøjet i lilla og rød til vores niece på 2 år.
    Mvh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  25. Jeg har netop skrevet sengeranden fra roommate på lillepigens ønskeseddel til barnedåb, så sengesættet til piger ville jo være fantastisk. Kh Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  26. Hov.... Glemte at skrive at jeg følger via bloglovin og liker og deler på fb så det må give 7 lodder

    SvarSlet
  27. Årh wauw....... Jeg vil virkelig gerne vinde det lyserøde til min lille Nanna.
    Jeg har længe været fast læser og liker allerede på FB, så 2 lodder til mig tak :-)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  28. Jeg vil da også gerne være med! 7 lodder tak : )

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne deltage med 7 lodder.
    Håber jeg vinder så jeg kan give min datter en juniordyne og sengetøj i julegave.

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage med 7 lodder :)
    Jrg har kigget på det blå junior sæt rigtig længe... det er så fint!
    Vh
    Sara
    scopetani@gmail.com

    SvarSlet
  31. Øj! Jeg eeeelsker RoomMate! Fantastisk konkurrence.

    Jeg er med på 7 lodder :-)

    RegnbuebarnetVigga@gmail.com

    RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

    SvarSlet
  32. Et lilla/rødt sengesæt i juniorstørrelse vil passe godt til man datters seng. Jeg lægger 1 lod i puljen.

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne være med på 7 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  34. Jeg snupper lige 2 lodder :0)

    SvarSlet
  35. Så fint så fint.... Jeg håber rigtig meget på mit held, og deltager med 7 lodder.
    Mange hilsner fra Susan
    mail(a)sherpa.dk

    SvarSlet
  36. Prøver lykken med 1 LOD :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  37. Deltager med 6 lodder. Håber jeg vinder :D blåt sæt i junior str

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne snuppe 1 heldigt lod :)

    SvarSlet
  39. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod og hvis jeg er heldig ønsker jeg til pige/junior;)

    SvarSlet
  40. Min niece ville elske det ene sæt så jeg vil gerne deltage med et enkelt lod. :-)

    SvarSlet
  41. Hvor er det fint. Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  42. Jeg ELSKER bare roommate, og min datter har faktisk lige fået sengeranden i Forest and Friends, så hun skal da helt sikkert også have sengetøjet der passer til ;o) Så jeg deltager med 7 lodder :o)

    Og fantastisk blog du har dig :o)

    sengetøjet skal være junior/pige.

    min mail: anitaholmbudde@gmail.com

    SvarSlet
  43. åhhh en skøn give away!
    jeg følger dig via bloglovin og google friend connect, og så har jeg liket på facebook . Så det er vel 2 lodder eller er det 3?
    freizekata@gmail.com

    SvarSlet
  44. 1 lod deltager jeg med tak

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  45. nupper alle 7 lodder og følger via bloglovin

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  46. Deltager med 7 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Er med på 2 lodder :)
    Ville rigtig gerne vinde det blå sæt (:

    SvarSlet
  48. Vil gerne deltage med 1 lod. :)

    SvarSlet
  49. Deltager med 6 lodder og krydser fingre for det lilla sengesæt - utroligt sødt :D

    SvarSlet
  50. Hej, jeg snupper et lod

    SvarSlet
  51. Jeg napper 1 lod
    Kh Eline

    SvarSlet
  52. jeg napper gerne hele 7 lodder og krydser mine fingre for mini kan sove i dette lækre sæt hele vinteren ;)

    www.theibizamom.com
    facebook: vores mini

    SvarSlet
  53. Jeg forsøger mig med ét lod :)

    SvarSlet
  54. Jeg prøver lykken med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  55. Vilken superfin giveaway. Jag är med på sex lotter och håller tummarna. Ha en fin vecka!

    SvarSlet
  56. To lodder tak! anja8700(a)hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg er på med et lod :o)

    SvarSlet
  58. Åh dem har jeg kigget på, de er så søde. Deltager selvfølgelig med 7 lodder :)

    SvarSlet
  59. Snupper 6 lodder :)
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  60. Så fine, så er det bare svært at vælge om det skal være datter eller søn der skal forkæles, hvis jeg er den heldige. Jeg snupper 6 lodder.
    Kig forbi min give away, hvis du har lyst :-)

    SvarSlet
  61. Fin give-away. Står faktisk snart og mangler juniorsengesæt.Jeg vil gerne deltage med 7 lodder.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  62. Fin give-away. Står faktisk snart og mangler juniorsengesæt.Jeg vil gerne deltage med 7 lodder.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  63. Jeg deltager med 6 lodder. Det er da lige noget der passer en gartner. Vi har en dreng og en pige ¨på vej.... så du må vælge hvilken jeg vinder hvis du trækker mig :-)

    SvarSlet
  64. Uhhh... Vil gerne vinde junior til dreng ;-)

    Deltager med 7 lodder i alt.

    Mette.Henriksen@stofanet.dk

    SvarSlet
  65. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    Fb Bernadett Rauski
    7 lodder

    SvarSlet
  66. deltager på 2 lodder!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  67. Skøn give away og skøn blog - glæder mig til at følge med her! Jeg er med med 7 lodder :)

    SvarSlet
  68. Så er der lagt syv lodder i kurven herfra... Har liked roommate som Nanette D.A.
    Håber virkelig at jeg kunne være heldig at vinde et lyserødt sæt til junior.

    SvarSlet
  69. Vil gerne deltage med 6 lodder. Vil sørme gerne vinde et blåt sæt til junior.
    mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  70. Also I would like sign up for these super candy.
    6 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  71. Skøn give away. JEg er med på 6 lodder. :)

    SvarSlet
  72. Ih, så fandt jeg vej til din fine blog og den lækre give-away:) Jeg vil gerne være med på 7 lodder og drømmer om pigesættet til min 12 dage gamle piges babydyne:)

    SvarSlet
  73. Jeg må da bare være med :-)
    1 lod til mig

    SvarSlet
  74. Sikke en fin blog. 1 lod til mig. .
    Bidronningen.Blogspot.Dk / sarahisabells@hotmail.com.

    SvarSlet
  75. Jeg er med på 2 lodder :)

    lykforlivet.blogspot.dk

    Kirstina.adolph@gmail.com

    SvarSlet
  76. Ej er da nød til at deltage, det ville jeg da vildt gerne vinde..
    deltager med 7 lodder..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.dk

    SvarSlet
  77. nøjjjjj det er lige det stof min datter har sagt at hun stjernegerne vil have lavet noget i, her kan hendes julegave være,hvis jeg er heldig.
    jeg deltager med 7 lodder og hvis du selv kan lide f.eks smølfestof kan du deltage i min give away på min blog den trækkes snart....

    min blog er www.mosterskuffert.blogspot.com, min mail www.mosterskuffert@hotmail.dk.

    pleassse jeg håber hilsen Diana

    SvarSlet
  78. Uhh nogle gange er det godt at være den der står tidligt op så der er ro (fordi tegnefilm er en forrygende babysitter her om morgenen) til at læse blogs.
    Og den her var lige ved at gå min næse forbi.
    1 lod til mig - og hvis jeg er så heldig skal det være drenge udgaven.

    SvarSlet
  79. Uhh jeg kan lige nå at være med''Hapser 1 lod

    SvarSlet
  80. Nydelig premie! Og jeg rekker akkurat å bli med :) Jeg deltar med 1 lodd, takk.

    SvarSlet
  81. Vi snupper 7 lodder - fin præmie :D

    SvarSlet
  82. Jeg snupper to lodder og håber på det bedste :)

    SvarSlet