tirsdag den 6. november 2012

Børne plakat - Design og skitse

Glædelig tirsdag - og ja jeg skal prøve at huske at poste og vise mine Tirsdags Tegninger - for det er nu hyggeligt.
Jeg arbejder for tiden på en børneplakat. En lille elefant som er med i garden - med hans lille musse hjælper - dette er grund tegningen jeg har lavet. Ud fra denne skitse tegning, maler jeg så plakaten digitalt.
Håber på at kunne vise jer der færdige farvefyldte resultat meget snart :)
I kan også se min farvepaltete nedenfor.



7 kommentarer:

  1. Den er sød. Glæder mig til at den færdige tegning:-)
    God dag....
    Kate

    SvarSlet
  2. hej
    din tegning er virklig flot-man kan se så stolt og rank elfanten går,
    de frave valg er rigtig godt,passer lige spændt på at se det færdige resultat.
    mvh karin pr

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er den fin - og total lækre farver!!!

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er den bar flot! Glæder mig til at se den farvet.
    Kh Stine

    SvarSlet
  5. iihh hvor er det sødt af jer - jeg kan sige at det hjælper på movitationen - nu her hvor jeg er i fuld sving med at farve den :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den skøn. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Er det en plakat man kommer til at kunne købe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for der Christina :) og Ja, der er en plakat man kommer til at kunne købe herinde ;)
      VH
      Margit

      Slet