søndag den 4. november 2012

400 læsere med Google Friend Connect :)

Så kom jeg op på 400 læsere på Google Friend Connect :)
Jeg sætte nu pris på alle mine læsere og med dem på Bloglovin' og på NetworkedBlogs
er jeg samlet er oppe på 454 :)
Tak til alle der viser i er faste læsere ved at melde jer til 
via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs
Det betyder rigtig meget for motivationen.

Og nu til vinderen - og en tak igen til Random.org 
Tillykke til Lene :) damen bag Filur Kat Bloggen.
Send mig din adresse i en mail så sender jeg dig ræve kæden ;)
creativetail@gmail.com




2 kommentarer:

  1. Tillykke til Filur Kat og tillykke til dig med de mange læsere:-))
    God søndag.
    Kate

    SvarSlet
  2. Hurrah hurrah det er jo mig. Tusind tak. Du får lige min mail her: LH10@PC.DK. Sikke dog en dejlig overraskelse. Hurrahhhh hurrahhh

    SvarSlet