mandag den 2. juli 2012

GIVEAWAY ♥ Her på Bloggen




Tid til en GIVEAWAY - For alle mine faste og nye læsere :)
Du kan nu deltage i konkurrencen og vinde en af mine special designede halskæder.
Halskæde "Fox On The Run" vedhæng i  lædersnor.  
Alt du skal gøre:
Være eller blive fast læser, (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )
+
Skriv en kommentar herunder = 1 lod 
----------------------
eller:
Være fast læser 
+ 
Skriv en kommentar herunder 
+
Dele denne konkurrence på din blog eller facebook med billede 
= 3 lodder
Husk at skrive din e-mail adresse hvis du ikke har en blog.
Jeg trækker lod når vi ialt har 400 faste læsere via Google Friend Connect .
..........................................................................................................................
 It's time for a new giveaway - for all my new and old followers.
The price is one of my special designed necklaces. The pendant,  "Fox On The Run" with a leather necklace.
All you have to do:
Be ore become a follower - (Google Friend ConnectNetworkedBlogs or Bloglovin') 
+
Write a comment = 1 entry
------------------------------
for extra entry:
Be a follower
+
Write a comment
+
Share the giveaway on your blog ore facebook  = 3 entries
I will find a winner when we have 400 followers at Google Friend Connect

Giveaway, konkurrence,første giveaway,   

54 kommentarer:

  1. Ihh hvor dejligt. Det er i sandhed en fin ræv.

    Har tilmeldt mig som fast læser og smidt et link på facebook.

    3 lodder.

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er den altså fin og elsker altså ræve. :-)

    Kaster straks et lod i puljen og håber på heldet. :-)

    SvarSlet
  3. hvor er den bare flot!!!
    Jeg snupper et lod og krydser fingre!

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin! Jeg hapser 1 lod :)

    SvarSlet
  5. Den kunne være fin på mig!
    Jeg er med på et enkelt lod.

    SvarSlet
  6. Deltager med 1 lod :)

    kreativhygge@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Tak for besøget på min blog og min give-away ; )
    Jeg snupper 3 lodder her hos dig!
    Spændende hvor hurtigt du kan trække en vinder...
    : )

    SvarSlet
  8. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 entries
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  9. A girl can never have enough foxy accessories, thanks for the giveaway.

    GFC: jc
    Email: yumihamano@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er den skøn! Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  11. Jeg har jo altid været syg efter den halskæde :-) 1 lod tak.

    SvarSlet
  12. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd ;)

    SvarSlet
  13. Vakker halskæde :-)

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. årh wauw en flot kæde. Jeg ææælsker ræve og ville være beæret over at kunne bryste mig med et så smukt smykke. smider et lod i puljen og ønsker af hele mit hjerte på det vindende lod ;D

    SvarSlet
  16. Uhh - sådan en halskæde vil jeg meget gerne vinde.
    Deltager med 1 lod.
    mvh Mona

    SvarSlet
  17. Ejj hvor fed... Nupper et lod og håber på held :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  18. Den er superflot 1 lod til mig tak

    SvarSlet
  19. Den er rigtig fin. 3 lodder til mig.
    Krydser min fingre og håber på mit held :O)

    SvarSlet
  20. Jeg snupper et enkelt lod. :-)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  21. Sikke en skøn halskæde... Jeg deltager med et lod.

    SvarSlet
  22. Er med med et enkelt lod...så fin

    SvarSlet
  23. Uh jeg er med - så fin den er.

    1 lod til mig tak.

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)
    Fed halskæde!

    SvarSlet
  25. Fin blog. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. (stjernefroe.blogspot.com)
    Christina :-)

    SvarSlet
  26. Hej!! det er en rigtig dejlig blog du har her og ja også en ret spændende give away!!! jeg er fast læser og kommenteret, samt lavet en link på min side
    med venlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  27. Dejligt jeg fik øje på din blog.
    Jeg vil gerne være med. Jeg er fast læser fra nu :D

    SvarSlet
  28. Sikke en dejlig giveaway, og i det hele taget en super lækker blog du har!
    Jeg vil gerne være med på et lod og glæder mig til at følge dig i fremtiden.
    Jeg har selv en giveaway kørende, hvis du skulle have lyst til at være med der :)
    Mvh Marie
    www.marieglahn.dk

    SvarSlet
  29. Super fin giwe away, deltager med 2lodder.

    Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  30. I really like, I hope for the best.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  31. Har lige fundet din blog. Og jeg er med på 2 lodder. Fedt!

    SvarSlet
  32. hej,
    reserver lige tre lodder til mig :0), jeg linker dig også på min blog, jeg elker rævene...
    super sød give away!
    jeg skriver min blog nu tosproget, både, tysk og dansk, kigger bare forbi, hvis du har lyst til det :0)
    kærlig hilsener
    Ulrike

    SvarSlet
  33. hej, hvornår er det slut med konkurrencen? jeg har ikke fundet noget?
    hilsen
    Ulrike

    SvarSlet
  34. Den slutter når der ialt er 400 faste læsere på bloggen :)
    VH
    Margit

    SvarSlet
  35. Jeg er med, 3 lodder her.
    Det er sådan et fint smykke!! :-)

    Go' aften herfra
    - Millý

    SvarSlet
  36. Super sjov halskæde. 1 lod til mig. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  37. 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet

  38. 3 lodder til mig.
    milrimmette@gmail.com


    Til alle jer ræve-glade: min søn har oprettet en gruppe på facebook: Dårligt udstoppede ræve

    SvarSlet
  39. Hi from Germany!
    I found your blog today and I like your style! It´s very special... and you also love chrochet like I do!!! My Blog is called Häkelliebe which means Chrochet-Love!

    I am a new reader and share your giveaway on my blog.

    Regards, Yvonne

    SvarSlet
  40. Hej sød ræv som gerne nå flytte hjem til mig.
    Jeg har meldt mig som fast læser og deltager gerne med 1 lod.

    SvarSlet
  41. Hi
    I just found your blog and I like it. Especially the angry bird pig and the little fox! My son wants to have an angry bird pig as well - sounds difficult...
    Greetings Ottilie

    SvarSlet
  42. follower 388 :) great blog! greetings from germany :)

    SvarSlet
  43. Sikke en fin kæde.
    Har tilmeldt mig som fast læser og delt på fb.

    annemettenoe@gmail.com

    SvarSlet
  44. Good Morning,

    We linked your Blog on our Blog. You can find it on here: www.crochetaffair.blogspot.de

    Also, we send you many greetings und wishes to you from Germany.
    Have already a lot of fun with your gorgeous blog.
    I'm sure we'll be back again.

    Med venligs Hilsen fra Tyskland ;o)

    Aija & Nissia

    SvarSlet
  45. Hello, just saw your Blog by Häckelliebe AMD i like it. I d Love to be part of your Give away project! - so, and now i m going to become a fillower! See you!

    Esther

    SvarSlet
  46. Jeg vil meget gerne være med og lægger 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  47. Wonderful design! This one with fox is amazing and foxex are my everlasting favourites:)
    But I like other your art-works too so I'll glad to be your follower (Anna Moss).

    SvarSlet
  48. jeg vil gerne være med med tre lodder, er vild med dine design og ræven vil jeg så gerne have.

    SvarSlet
  49. deltager med 3 lodder.
    kig gerne forbi mine blogs http://bullermusen.blogspot.dk/ og http://krea-kaos.blogspot.dk/ og deltag gerne i min give away på den sidstnævnte :)

    SvarSlet
  50. Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet