søndag den 15. juli 2012

Hæklede baby støvler

Her sker en masse spændende i disse dage På Creative Tail - der er et nyt samarbejde jeg glæder mig til at fortælle jer om og en lækker giveaway - alt sammen i den kommende uge :)
Her er et af mine nye hækle projekter - og resultatet. Et par små hæklede baby støvler. Jeg har kikket på mange opskrifter og tror jeg har endelig har fundet en måde at hækle dem på der virker for mig. Ønsker jer alle en dejlig søndag.
................................................................................
A lot is going on here at Creative Tail - I will reveal a new sponsor and giveaway next week :) Another project looking final- Crochet baby boots - a new project of mine. Have a great Sunday.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Glæder mig til at se din næste Give Away. Har du forressten set de Give Aways, jeg har på højkant i øjeblikket? Forresten tusind tak for billetterne. De blev brugt i dag, og jeg har skrevet et lille indlæg om turen.

    Du kan se det hele på min blog: madebyme-helena.blogspot.com

    Mvh Helena

    SvarSlet
  2. Hvor godt at i kom afsted og at i nød filmen :)
    Og fedt billede inde fra biografen

    SvarSlet
  3. Virkelig fine futter, er det en opskrift, du har lagt på bloggen? :)

    SvarSlet