fredag den 18. maj 2012

Kreativ Have Fredag - Creative Garden Friday #1

Det er virkelig blevet smukt forår her i Valby haven. Jeg har plantet en masse - og meget af min kreative tid bliver for tiden brugt på vores lille grønne firkant. Jeg vil se om jeg kan lave en lille have update hver Fredag - Kreativ Have Fredag. Hvor jeg vil vise jer hvordan det går i haven - hvad jeg planter, have ideer og hvad der kommer op på mit lille fristed. Håber i vil kikke med - jeg vil starte denne første have post med at vise jer mine smukke radisser - de har været rigtig nemme og sjove. Det kan klart anbefales
--------------------------------------
 Spring is here in my little city garden in Valby, Denmark. I have planted a lot of  different flowers end vegetables and a lot of me creative space and time is spend here - on the little green square. I will try to make an update each Friday - Creative Garden Friday. Where I will show you all the latest garden news and creative ideas. In my first garden post I will to show you all my beautiful radishes. They are easy to work with and a lot of fun. I can highly recommend it.                                      

byhave, have nyt, have ide, have sjov, børn i haven, økologisk køkkenhave, lav dig egen køkkenhave, plant frø radisser,

3 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at følge med i. Jeg har også lige fået nyttehave og bruger meget af min kreative tid på at så, fjerne ukrudt og snakke med naboerne i haveforeningen.

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at følge med i.
    Jeg er også igang med at plante, men det er mest blomster og den slags.
    Her er desværre snegle, så grøntsagerne er opgivet på forhånd :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. godt at i er klar på at følge mig i min lille have - det er jeg glad for
    :)

    SvarSlet