onsdag den 21. marts 2012

Nye hæklede fugle, fuglehuse og smarbejde

Først vil jeg gerne rette jeres opmærksom hed på min sponsor Lille Træ en fantastisk side jeg fald over i min søgen efter et sejt fuglehus og praktisk foderbræt. Jeg håber flere af jer vil blive inspireret og få lyst til at anskaffe jer nogle seje fuglehuse og foderlader - så vi kan hjælpe havens fugle lidt. Et direkte link til fugle husende finder du HER
Der er nye farver på mine hæklede fugle i min online butik - kongeblå og karrygul - ensfarvet eller mix på hale og vinger.
De Kan købes i min SHOP  






5 kommentarer:

  1. Åh, friste friste!

    Elsker dine smukke fugle... ;)

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. De er bare så kære dine hæklede fugle ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. meget fine billeder du har taget af dine søde fugle og deres fine fuglehuse

    SvarSlet
  4. er det din opskrift der er i Hobby-nyt 02/12

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes det er det :) håber på at kunne dele opskriften herinde her i foråret

      Slet