søndag den 5. februar 2012

Lav dit eget stempel, DIY

Der er faldet meget sne i Valby og gaderne er stille og øde. Perfekt vejr til at blive inde og være kreativ.
Her er en DIY (gør det selv) på hvordan du lave dit eget stempel. Du skal bruge, et gammelt viskelæder, en hobbykniv, blyant og en stempel pude
(stempelpude kan købes i de fleste hobby butikker)
Det er nemt og hurtigt at lave og en lille kreativ ide jeg håber i kan finde inspiration i og vil prøve trin for trin. Hvad kunne du tænke dig at have som stempel?
..................................................................................  
It snowed a lot last night here in Denmark (Valby), and it's calm and quiet every where. It's perfect to stay inside and be creative. I have made this simple DIY (do it you self ) on how to make your own stamp. It's easy and fast. All you need is a pensil, an old eraser, hobby knife and a stamp pad. Hope you will try out the step by step DIY.
What stamp is on your wish list?


7 kommentarer:

  1. Super smart idé at anvende et viskelæder til formålet! :-)

    SvarSlet
  2. Godt du syntes om det Lisbet, det er nemt at arbejde i og alle kan få fat i et viskelæder :)

    SvarSlet
  3. Sikken fin lille idé! Nem, hurtig og billig - lige mig:-)
    Jeg har allerede en idé - lave mit eget lille logo og i stedet for stempelpude bruge stoffarve - så kan jeg trykke mit logo diskret på de ting jeg syr og quilter, gi' det lidt varme med strygejernet og vupti - helt originalt håndlavet logo/nametag.
    Tak for idéen :-)

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig god ide Rosa - tak fordi du ville dele den :)

    SvarSlet
  5. Jeg hapser og deler også... super ser det ud og stort tillykke med det nye look det ser bare så lækkert ud. xox

    SvarSlet
  6. mange tak DoodleDiem :)

    SvarSlet
  7. sikke en god ide. Det kunne jeg tænke mig afprøve engang :-)

    SvarSlet