onsdag den 18. januar 2012

Genbrugsfund - Peter Shires Kjole

 Se hvad jeg fandt i min lokale genbrug! 54 kr for denne spændende retro kjole af Peter Shires. En god detalje er at den passer mig perfekt! jeg håber på at kunne få taget et billede hvor jeg har den på - det er bare lidt svært når man er alene hjemme :)
...............................................................................
I found this great dress in my local second hand shop - Peter Shires and I got it for 54 Danish crowns. It fits perfectly and I will try to get a picture of me wearing it - but a little difficult when you are home - all by yourself :)




5 kommentarer:

  1. Sikke et fund..... den er bare fin, hvor er du heldig ;0)

    SvarSlet
  2. Den er fin :-) godt fundet.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fed, glæder mig til at se den på. Købte selv en blomstret sag forleden, sådan en med stor hvid krave på. Ved første øjekast var jeg usikker på om det var en vente kjole, men det er det i hvert fald ikke når jeg tager den på. Men jeg skal altså altid samle lidt mod inden jeg tager mine "nye" kjoler på....tænker altid hvad mon andre tænker + jeg er lærer i 6. kl så jeg har også 15 dømmende øjne der, så vintage kjolerne bliver mest luftet i weekenden.

    SvarSlet
  4. jeg føler mig også heldig - og ja Janni - det lyder skønt med din blomstrede kjole og kan godt forstå din weekend valg :)

    SvarSlet