onsdag den 4. januar 2012

Genbrugs "Sailor"

Hurrah! Se hvad jeg fandt i min lokale genbrug - en helt ny "Sailor" Sømandstrøje med lynlås. Til kun....50kr! wup wup.
Jeg vil opfordre alle til at gøre 2012 til genbrugens år. Det er så meget godt at finde - til billige penge - og de fleste steder gør man ikke kun et godt køb - men støtter et godt formål. Tøj, møbler og legetøj. Det er godt for miljøet, pengepungen og så er det som de siger i Go'morgen Danmark - god karma :)
...................................................................................

I will encourage everyone to make 2012 the reuse/recycle year. There are so many great, cheap things out there. I just found this great sweater - like new and a great danish brand for only a 15. part of the normal prize. It's great for the environment and your finances - and the fancy magazines will add good karma to the list. 
Billedet er lånt fra ankerole.dk

6 kommentarer:

  1. Fedt. Hvor er den flot. Jeg støtter dit forslag om at købe mere genbrug.
    Knus og dejlig dag til dig
    Kate

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed.
    Jeg må vist se at komme mere i genbrugsen.
    God onsdag;0)

    SvarSlet
  3. Ja du har ret, lad os tænke på milijøet. Køb brugt, der er masser ar fine ting derude. Igår købte jeg 2 par sko i genbrugen... Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  4. Den er jeg med på, desværre er det sjældent at jeg finder noget rigtig fedt tøj i mine lokale genbruger. Tror de damer der arbejder der er meget selektive med hvad der kommer på hylderne. De fede vintage kjoler finder man nogen gange (hvis man overhovedet finder dem) i "udklædningskassen" og de 4 år gamle bluser fra Føtex bliver prissat til mere en den oprindelige pris.

    Men jeg er bestemt med på at 2012 skal være i genbrugens tegn!

    SvarSlet
  5. Det er godt at høre de damer! Og jeg ved godt at man ikke altid finder noget - men hvis der ikke er en kjole er der måske et gammelt grætspil, et tørklæde eller bælte.
    En god ide er også at finde genbruger i de mindre byer - måske når man alligevel skal besøge familien.
    x
    margit

    SvarSlet
  6. "synes godt om" "synes endda rigtigt meget godt om" Jeg har lige skrevet efter et "reklamer nej tak" skilt - lidt i samme boldgade

    KH Charlotte

    SvarSlet