fredag den 27. januar 2012

Besøg Filibaba blog

Besøg Filibaba Blog - det er et skønt sted og jeg har været heldig nok til vinde den lille pude-sky giveaway! Jeg har endelig fået mit kamera igen - så nu kan jeg vise at skyen vogter over mig ved mit lille arbejdsbord :)
...............................................................
Be inspired - go visit Filibaba Blog - a great place - and I was the lucky winner of here great cloud giveaway. I finally got my camera back - so now I can show you all the great creative cloud over my work-space :)



2 kommentarer:

  1. Tak for dine søde ord. Skyen hænger vel nok fint over dit arbejdsbord - håber der drypper masser af inspiration ned på dig. :)

    Jeg havde faktisk sat bloggen på pause på ubestemt tid, men da jeg læste dit indlæg i dag, fik jeg helt lyst til at blogge igen. Så nu er der nyt - takket være dig. :)

    Ha' en god weekend.

    SvarSlet
  2. Det var så lidt - glad for at høre at det har hjulpet på Blogger lysten :)

    SvarSlet