tirsdag den 13. december 2011

Tirsdags Tegning / Tuesday Drawing #9

Min tirsdags tegning i dag ligger jo på Sankta Lucia dag. I dag er det også min  kære mormors fødselsdag - så et stort tillykke til hende og tegningen er selvfølgelig til ære for hende. Ønsker jer alle en smuk dag med en masse Lucia optog.
..................................................................
To day it is my grandmothers birthday and also the day of Sankta Lucia. the drawing is dedicated to my sweet grandmother. Wish you all a great day and hopefully you will get a chance to see a parade just like the one on my drawing.

7 kommentarer:

  1. Tillykke med din mormor! Og sikke en sød tegning. :)

    Har du fået den lille sky fra min Give Away?

    SvarSlet
  2. mange tak - sjovt du skriver - har lige fået den - har ikke været hjemme i de seneste uger så det var skønt at komme hjem til. Jeg glæder mig til torsdag hvor jeg kan få fat i min kamera som jeg glemte til en barnedåb. Så jeg skal nok poste et billede :)

    SvarSlet
  3. Det er dejligt at høre, at den er kommet frem! Det var ikke for at stresse dig - tænkte bare at det var lang tid siden, at jeg havde sendt den, så ville blot sikre mig, at du havde fået den. :)

    SvarSlet
  4. Tillykke til mormor. Tegningen er så nuser:-)
    Knus....

    SvarSlet
  5. Tillykke med hende.
    - og endnu en gang sikke dog en fin fin tegning.
    Du har en fed streg!
    p.s hvordan får du kommentarfeltet som popup

    SvarSlet
  6. *filibaba
    - ork nej :) ingen stress her - helt fint du spurtge.
    * Davids Engle
    Mange tak - hun blev også glad.
    *Lines
    Tak for de søde ord.
    Mht. popup kommentar. så skal du:
    gå til dit betjeningspanel - instillinger - kommentater -og under Kommentarformularmeddelse vølger du så Popup-vindue :) håber det var til at forstå

    SvarSlet
  7. Har du fået din adventspakke?

    SvarSlet