mandag den 5. december 2011

Nokia cam.

Jeg er virkelig ked at stilheden jeg har skabt på Bloggen - men min undervisning taget mere tid og suger flere af mine kræfter end jeg lige havde regnet med :)
I weekenden var jeg hjemme i Valby og er nu tilbage i Viborg - og ved i hvad..? jeg glemte mit kamera....
Så ingen gode billeder i denne uge... her er min udsigt i Viborg Nokia mobil foto - med sne i gadebilledet. 
................................................................
I am so sorry about the quiet blog.. The teaching takes more of my energy and time then what I had imagined :) I went home in the weekend - And guess what..... I forgot my camera... so there will be no great pictures this week... Only pictures from my Nokia cam - like this one, showing my view.

1 kommentar:

  1. Som tidligere Viborgenser er jeg da blevet nysgerrig efter at vide, hvor i Viborg det er. Jeg kan ikke genkende det.

    SvarSlet