mandag den 19. december 2011

Jeg er tilbage! adventpakker og juleklip

Endelige er jeg tilbage på bloggen! - og jeg har fået mit kamera igen. Jeg har en masse ting at fortælle og vise, men det er ikke det hele jeg kan vise i dag. Det bliver spredt over ugen :)
Her vil jeg gerne vise en sød advent pakke i form af nogle søde julekort jeg fik af hende her
Jeg har også været så heldig at vinde disse smukke papirs strimler så jeg kan lave en masse lucky stars - eller puff stjerner :) Mange tak til hende her
............ ud over alt det, får vi besøg i aften af en flok venner der kommer for at julehygge-klippe-klistre og spise en masse juleknas.




2 kommentarer:

  1. Håber du kan bruge kortene :D
    Men du fik også 10% på ALT i min butik, Glem ikke det ;) fristen er til d.1 januar.
    Min webshop:
    http://www.amio.dk/butik/chhan

    Glade julehilsner fra
    Chhan

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med strimlerne til Lucky Stars. Dejligt at vide, de kom godt frem. :-)
    *smil* fra Lisbet

    SvarSlet