lørdag den 8. oktober 2011

My Birthday! - Min Fødselsdag! ..50%

Det er min FØDSELSDAG i dag blogland! Hurrah - det er dejligt at det er en Lørdag. Jeg lover at poste lidt billeder af gaver i morgen på mandag. Men her er lidt at starte på. Den står på cafe brunch - lyserødepopcorn og candyfloss i Spinderiet i Valby og så besøg at 6 venner i aften.

Fordi jeg har fødselsdag - har jeg i denne weekend tilbud på mine bogmærker.
50% på mine bogmærker kun i dag og i morgen (08 okt. og 09 okt.)
Nu kun 20kr
To for 35kr
Brug dette LINK og følg anvisningen der hvis du vil bestille.
(Jeg vil svare hurtigst muligt på jeres mails)
..............................................................
It's my BIRTHDAY to day blogworld! Hurray - and it's a Saturday - just perfect. Tomorrow  Monday, I promise to
post my gift pictures. But until then a little appetizer. Today I will go to a cafe and have a great brunch. Then get a pink popcorn and a candyfloss - and last but not least, 6 friends will stop by for dinner and party:)


And because of my birthday - I have a 50% offer on my bookmarks. Follow this LINK to know more - but the offer is just this weekend (08 oct. og 09 oct.)


11 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen - håber du får en fantastiks dag :-)

    SvarSlet
  2. happy, happy birthday Margit! hope you have had a wonderful celebraton ♥

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen. Tager du ikke lige et billede af lyserøde popcorn? Det har jeg aldrig set :)

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke med dagen, som ser ud til at blive oplevelsesrig ;-)

    SvarSlet
  5. gratulerer masse med dage. Håper du har hatt en flott dag.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  7. Mange tak! Det er sødt af jer

    x

    Margit

    SvarSlet
  8. Happy Birthday! I know, a bit late, but I hope you had a wonderful day!! Hugs, Silvia

    SvarSlet