lørdag den 22. oktober 2011

Jeg sælger fem unikke Ræve-halskæder!

For english - scroll to the bottom of the page

Jeg er glad for at kunne fortælle, at man nu kan købe et at mine 5 3 rærvevedhæng.
Et lille maleri - lige til at tage om sin kreative hals.
Vedhænget indeholder et professionelt print af min original akvareld ræv, fra mit billede "Fox on the run".
Jeg har fremstillet disse fem vedhæng, som jeg nu sætter til salg (har selv den sjete).
- Hvis man ønsker at købe et halssmykke, så skal man sende en mail til:
margit.rosenaa@gmail.com - og skrive "Køb af Fox " i emnefeltet.
Vedhænget med justerbar lædderhalskæde koster: 100kr
Først til mølle.
Mål på vedhæng: 3,5 bred, 5cm høj, 0,4 cm dyb, placeter på en træplade - kæden er af ægte lædder og kan udvides til en omkreds af ca. 60 cm. Halskæden bliver leveret i en lille specialbygget æske.








...........................................................................


I am prowed to anounce that is possible to buy on of my fox pendants. It is prints of my original watercolor painting - "Fox on the run" a little art gallery, you can carry around your neck.
I have only made five necklaces (I have the 6th myself)  - First-come, first-served.
Prize: 
19$ + the cheapest transport as possible 
14 Euro + the cheapest transport as possible 


If you are interested, write me a mail at margit.rosenaa@gmail.com - mark it "Buy a Fox"
The pendant is a wooden square - 3,5 cm wide, 5cm long and 0,4 cm deep - and a real leather necklace.
Delivered in a custom-made little box. 

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar