fredag den 26. august 2011

Pingpong

Glædelig fredag Blogland! Jeg blev inspireret den anden dag - ved at spille strand tennis med en fra arbejdet - og ja.. det er mig der er ræven :) 
En lille tegning - denne gang farvelagt med mine nye smukke farveblyanter. God weekend.
PPSssst : Husk min Giveaway - du kan vinde et par af mine bogmærker Her.
...........................................
Happy Friday - Blog people. I got inspired the other day - while playing beach tennis with one of my colleagues, and yes I'm the fox  :) 
A little drawing - now colored with my new crayons. Have a great weekend.  
PPSssst: Remember to enter my Giveaway - for a chance to win two of my bookmarks - Here



3 kommentarer:

  1. Hvor er det godt tegnet(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fed tegning. Jeg ville helt sikkert være aben med det ansigtsudtryk...ha ha.

    Tak for din kommentar på min blog

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen fantastisk til at tegne!! :)

    SvarSlet