lørdag den 13. august 2011

My new garden - Min nye have

I live in a little apartment in Copenhagen in Denmark. Don't have a garden - not even a balcony.. until now. One of my fathers friends just moved in to the building - he is one of the lucky ones who's got a garden. He says that he never uses it - and that I am more than welcome to use it :) HUURRRAAAY.
.........................
Som de fleste a jer ved - så bor jeg i en lille lejlighed i København. Ingen have, ingen altan - og vores baggård er kun asfalt og skrammel. Men ... En af min fars venner er flyttet ind i opgangen - og han er en af de få der har en have der hører til lejligheden. Han bruger den aldrig og kommer heller ikke til det - så jeg må bruge den lige så tosset jeg vil :) Jeg er så glad.



2 kommentarer:

  1. SKØNT med en lille hyggelig have!! :)

    SvarSlet
  2. Ja - jeg er virkelig glad for den.
    x
    Margit

    SvarSlet