søndag den 3. juli 2011

Knækbrød og opkrift. Crispbread

Det er bare vildt dejligt med hjemmelavet knækbrød - og de passer perfekt i min nye kagedåse fra Tiger. Opskriften har jeg smidt ind i et lille fint dokument for neden - så du også kan nyde dem. Happy Baking
........................................................................................
Homemade Crispbread is wonderful. And it fits perfectly in my new tin. Happy baking.  


 Her er opkriften - klik på billedet for at få det i stor str. gem det derefter ned på din computer. Happy Baking.

4 kommentarer:

  1. Den oppskriften skal jeg prøve . Det så sunne og fiberrik ut. Ha en god søndag

    SvarSlet
  2. MUMS siger jeg bare...Den skal afprøves i min kommende ferie. Tak for tippet ;-)

    SvarSlet
  3. looks delicious and love the tin :)

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget bedre end hjemmebagte knækbrød! Spændende blog du har. Jeg bliver hængende lidt og hopper på som fast læser ;o)

    SvarSlet