onsdag den 22. juni 2011

Hjärtekatt / HeartCat - Jeg har også hæklet en nu :)

Så kan jeg endelig vise jer min Hjärtekatt jeg har hæklet. Det er nogle herlige damer som har lavet et sejt projekt. Det handler om at man kan hækle en kat og donere den. Alle de katte de modtager vil blive givet til børn i Sverige som er født med hjertefejl og skal bruge deres første tid af deres liv på et hospital. Alle kan være med - så gå ind og kik på deres hjemmeside. Der ligger også et kattemønster - og alle laver dem forskelligt og de er helt ok :)
http://hjartekatten.blogspot.com
..............................................................................................
Finally I can show you all my crochet (Hjärtekatt) Heartcat. A little lovely organisation in Sweden - started this wonderful idea. You can get the free pattern on the homepage - then you crochet the cat - give it a name and donate and send it to the Heart Cart organisation. They collect the cats and bring them to a hospital in Sweden - where children born with a heart problem, will get a cat. A lot of the children will have to spend a lot of years in the hospital so this will be a little positive thought. Everyone can participate and every cat is different - and that is just amazing :)       
http://hjartekatten.blogspot.com





9 kommentarer:

  1. God ide! Det er altid godt at have noget at kramme, hvis man er lidt ked.
    Nu sidder man bare her igen og ikke kan hækle!!!
    Jeg må finde mig et kursus.

    SvarSlet
  2. :) det kan du nemt lære - går og overvejer at lave en lille kom sammen i en park eller noget hvor man kan komme og hækle.

    x

    margit

    SvarSlet
  3. Den er jeg med på.
    Det ville da være hyggeligt og lærerigt!0)
    (håber jeg)
    Pia

    SvarSlet
  4. Så fin en tanke - og din skal nok komme til at glæde et barn og sørge for en masse krammere.

    Klem og hjertekram

    Mille

    SvarSlet
  5. love your cat and this is such a great idea! might have to put this on my to do list!

    p.s. are you planning on blogging in english again or did you abandon that idea? :)

    SvarSlet
  6. *yane - thank you for asking - it's difficult to figure out what people like here in Blog land - if people don't use my the english text - or if they do. Or if they just use the translation option you get when yo use google chrome - But I think I will do it again now :)
    x
    Margit

    SvarSlet
  7. Aww hvor er den sej :-)
    kh

    SvarSlet
  8. Ej hvor er den sød og tanken bag er endnu sødere - sådan en må jeg da også hellere få lavet.
    Tusind tak for din fine pakke! :D Jeg er skam igang med en til dig men skal til Sydfyn imorgen så den bliver nok først klar/sendt engang i næste uge men den skal nok komme! :D

    SvarSlet
  9. Nøøj hvor er den kær :-) super charmerende kat du her lavet og super dejlig ide. Desværre kan jeg ikke hækle, men nyde synet det kan jeg ;-)

    SvarSlet