søndag den 19. juni 2011

Blogtræf i København og Sparta Kvindeløb

Hold da op en fantastisk dag!
Jeg startede dagen med at løbe 10 km til Sparta Kvindeløb - 00:59:33
Det var en vild oplevelse og mit første tilmendte løb. Der var god opbakning fra folk på gaderne og vi fik en sej nike t-shirt,løbe strømber og en masse ting at sunde os på efter løbet - det kan varmt anbefales. 
Jeg nåede kun lige hjem i bad - så skulle jeg til Blog træf - det var helt fantastisk skønt at møde så mange søde, dygtige og smukke Kbh. Blogdamer! Lokalerne var pyntet og hyggelige - og proppet med sponsor gaver og hjemmelavede cupcakes og alt muligt godt - lige hvad man trænger til efter 10 km kan jeg hilse at sige :)
Så mange tak til alle - specielt til de herlige damer der stod for det: VibekeMille og Anne 
og alle er andre - håber vi vil ses igen.








12 kommentarer:

  1. Ihhh, jeg nåede heller ikke at hilse på dig. Det må gentages det blogtræf, så man kan nå omkring alle :)

    SvarSlet
  2. Tak for en dejlig dag. Håber vi får snakket lidt mere næste gang.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  3. Tak for en skøn eftermiddag.

    SvarSlet
  4. Hej Margit,
    Det var bare så hyggeligt, at hilse på dig og du har da også haft lidt af et program på en søndag - fedt;)
    Måske vi ses igen, hvis succesen gentager sig...

    Kh

    SvarSlet
  5. hej margit det var hyggeligt lige hurtigt at få hilst på dig!!
    glæder mig til at følge dig her inde :D

    Elisabeth muabi

    SvarSlet
  6. Hej du
    Tak for i går! Rigtig dejligt at se dig igen. Håber at vi kan ses igen på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
  7. Sejt gået og hyggeligt at møde dig. Men ærgerligt vi ikke nåede at snakke lidt mere, håber der bliver en anden gang.

    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Tak for i går, vi nåede desværre ikke at få snakket så meget, så jeg håber på en gentagelse. Sejt at du både nåede at løbe 10 km og kom til blogtræf:)
    Kh Gitte

    SvarSlet
  9. Ej, havde du lige løbet 10 km.? Sådan:) Tak for sidst - det var rigtig hyggeligt at snakke med dig.
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Hej
    Tak for i går, det var ikke nemt at nå at snakke med alle, men så er der jo endnu en grund til at gøre det igen.
    På genblog!0)

    SvarSlet
  11. Hej Margit!
    Tak for sidst - det var rigtig hyggeligt at møde dig og dejligt vi nåede at snakke - håber på en snarlig gentagelse. Super cool, at du startede dagen med 10 km - og respekt for en god tid!
    Kh. Maria

    SvarSlet