søndag den 15. maj 2011

Giveaway & Owls / Ugler



I am a big fan of owls. They are a lot of fun to draw and I know that a lot of you sharre the passion when it comes to the small birds. This is my Creative Owls, It's a drawing I made a beautiful afternoon - colored with watercolor - Hope the owls will inspire you to make a lot of wonderful things in great colors.  

♥ And remember my Giveaway where you have a chance to win one of my homemade pendants - ends May 17.

..................................................................................................................................................................

Jeg er vild med Ugler. De er også herlige at tegne og jeg ved at der er mange der deler min passion for de små fugle. Dette er mine Kreative Ugler, som er tegnet en smuk eftermiddag og farvelagt med akvarel - Håber at de vil inspirere jer til at lave en masse skønne ting i smukke farver.

♥ Husk min Giveaway - hvor du kan vinde en af mine hjemmelavede vedhæng med en tegning i - slutter d. 17 May





 

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde - du har en sød "streg" :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med ugler og din streg bliver man aldrig træt af...

    Go' søndag.

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord

    x margit

    SvarSlet