torsdag den 19. maj 2011

Der er kun nogle få tilbage

Tak til alle de søde ord, støtte omkring mine produkter og ting jeg laver og sælger. Mht. mine nye test vedhæng - så har jeg kun få stykker tilbage. Der vil komme nye, når jeg engang får viderudviklet min ide.
Så her er lidt reklame for nogle af resterne. Ud over dem på billedet er der et par andre fra denne post - ca. en af hver. Men skrive - så finder vi ud af det :)  

De samme regler som tidligere:
skrive en mail med overskriften "køb af vedhæng" til mig: margit.rosenaa@gmail.com

Hvilket/hvilke vedhæng du ønsker

Adressen jeg skal sende til
Så modtager du en bekræftende mail, og betalings detaljer.


De koster lige nu 40 kr ( 2 for 70 kr )





3 kommentarer:

  1. Meravigliosi!!!
    Buon giovedì :D

    SvarSlet
  2. Heisann og tusen takk for herlig kommentar på bloggen vår! For noen lekkre smykker du lager, hvor du er flink!!! Jeg er desverre ikke noe kjendt i Oslo, 15år siden jeg var der sist, desverre. så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Ønsker dere en flott tur til Norge da :-) Klem

    SvarSlet
  3. These are so cute!! ;)

    SvarSlet