mandag den 16. maj 2011

Animation - This is what I do when I'm at work


When I'm not posting on the blog - I animate. That is my job. So I just wanted to show you all a little something I animated. It's a short-movie I made together with a very talented illustrator - Teddy. He made up the story and designed the characters - it's based on a great children book series he made. And I had the pleasure to bring it to life  :)
Let me know what you think.

♥ Remember my Giveaway

   
--------------------------------------- 
Når jeg ikke er på Bloggen - så animeret jeg. Det er mit arbejde. Her vil jeg bare lige vise jer en lille ting jeg har animaret. Det er en lille kortfilm hvor jeg har tegner alle tegningerne. Den er lavet sammen med en talentfuld illustrator - Teddy. Det er hans historie og han har fundet på de fantastiske designs som stammer fra hans børnebogs serie. Jeg havde så fornøjelsen af at bringe det hele til live - ved at lave alle bevægelserne :)
Se den selv eller med dine børn hvis du har sådan nogle. 
Vil meget gerne vide hvad i syntes.

♥ Husk min Giveaway

15 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød :) Det er vel nok en kælen elefant, men det kræver sit at rydde op efter én.

    SvarSlet
  2. Jeg synes, den er helt vild sød :) Det er tegnet med en rigtig fin streg og musikken dertil er super. Skøn detalje med de røde kinder :)

    SvarSlet
  3. Haha, jeg er tosset med din lille film! Jeg ønsker mig også en kæle-elefant <3 Selvom jeg er nu ret glad for min Otto, som heldigvis lægger hømhømmere som jeg godt kan bære :)

    SvarSlet
  4. Fabulous!!!! I'm a librarian from the UK and am thrilled to see the magic you've worked with thats weet story! Jo x

    SvarSlet
  5. Dejlig film...og godt lavet.
    Stregen er helt perfekt...I LOVE IT!

    SvarSlet
  6. Årh, hvor er det en sød film! Rigtig flot lavet :-D

    SvarSlet
  7. den var virkelig veldig søt. Du er dyktig.

    SvarSlet
  8. Nåååååeh, hvor var det bare en nice film! Har SÅ meget respekt for den tålmodighed det kræver at lave sådan en! Sejt! - og tak fordi du viste frem!
    Ha' en dejlig aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  9. Ej den er bare for sød, du er godt nok dygtig :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare rigtig fin - nogle dejlige tegninger :-)

    SvarSlet
  11. Mange tak for de søde ord de damer. Det varmer mit lille animator hjerte :)

    x

    Margit

    SvarSlet
  12. The animation was cute and very funny..both my son and I had a laugh at the end! Well done..I loved the Cole Porter music along with it too.

    SvarSlet
  13. Super cute - fine, fine tegninger!! Stor respekt for dine evner :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet