tirsdag den 17. maj 2011

Køb et vedhæng med mit design - Buy a pendant with my Design ♥

Så kan du nu købe et vedhæng. Et vedhæng i træ, til din halskæde, men en kopi af en af mine akvarel tegninger.
De koster lige nu 40 kr ( 2 for 70 kr )
*Gratis fragt

Alt du skal gøre er:
At skrive en mail med overskriften "køb af vedhæng" til mig: margit.rosenaa@gmail.com
Hvilket/hvilke vedhæng du ønsker
Adressen jeg skal sende til
Så modtager du en bekræftende mail, og betalings detaljer.




------------------------------------------------------------------------------------------------
Iit is now posible buy a pendant. A wooden pendant, with watercolor print and my own design.

6 Euro - to Europe
10 $ - Every where else


All you have to do is:
Write me a mail with "Buy a Pendant" in the topic, to: margit.rosenaa@gmail.com
Tell me how many, and which pendant you want
And the address I need to send it to,
Then you will get a mail in return - with the details of the payment.












4 kommentarer:

  1. Weeeeeeeeeeeeeeeee det er MIG :D åh hvor fedt!!
    Jeg har linket til dig på min anden blog: http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej Margit.
    Smuttede lige forbi og kiggede din side.
    Jeg er fuldstændig vild med to af dine vedhæng. Og må nok hellere skaffe mig sådan et par, MEGET SNART!
    :)

    SvarSlet